Brutální odstraněný materiál ze hry ve druhé sezóně Poslední z nás

Příznivci seriálu Poslední z nás (The Last of Us) se mohou těšit na nové detaily z druhé sezóny, které odhalil exkluzivní rozhovor s tvůrci pořadu uskutečněný pro magazín Entertainment Weekly. Jak se blíží termín premiéry nových epizod, které začnou vycházet v dubnu, tvůrci prozradili, že sezóna bude obsahovat obsah z videohry, který byl původně odstraněn. Tento nový materiál slibuje být opravdu temný a intenzivní, což odpovídá více nihilistickému tónu druhého dílu hry. Zajímavostí je, že původní hra byla vysoce ceněna pro svůj emocionální příběh a realistické zobrazení postapokalyptického světa, což nastavilo vysokou laťku pro televizní adaptaci.

Druhá sezóna jako rozšíření příběhu

První sezóna přinesla divákům veškerý příběh původní hry Last of Us z roku 2013. Naopak druhá sezóna se zaměří pouze na část pokračování Poslední z nás část II, kontroverzního dílu, který vyšel na PS4 v roce 2020. Co bylo na televizní adaptaci HBO zajímavé, je to, že do ní tvůrci Craig Mazin a Neil Druckmann rozvedli postavy zmíněné pouze ve hře a přidali zcela nové, které obohatily téma a příběh. Tato inovace umožňuje divákům prozkoumat hlubší aspekty světa Poslední z nás, které nebyly v původní hře plně rozvinuty.

Inovace s odstraněným obsahem

Neil Druckmann, autor a režisér obou her, prozradil, že materiál původně zvažovaný pro část II, ale nakonec do hry nezařazený, bude součástí druhé sezóny seriálu. Tento nový obsah označil jako “dost brutální, ale jsem velmi nadšený, že ho lidé uvidí.” Adaptace této úrovně nejenže dává možnost televizním divákům proniknout do světa postav, ale také poskytuje dlouholetým fanouškům her nový materiál, který nabízí čerstvý pohled na příběh, se kterým se již seznámili. Tento přístup může také přilákat nové diváky, kteří nejsou obeznámeni s herní sérií, ale zajímají se o hluboké a komplexní příběhy.

Temnější tón prohlubuje postavy

Poslední z nás část II navzdory mnoha kontroverzím a nenávistným projevům online, z nichž některé vznikly díky únikům společnosti Naughty Dog během vývoje hry, získal kritické uznání a prodal se v počtu 4 milionů kusů. Úspěch druhého dílu ukazuje, že existuje publikum pro temnější příběh, než jaký přinesla první hra. Násilný herní styl byl povýšen na novou úroveň intenzity, způsobující empatii vůči NPC postavám, které hráči ničili, čímž měl násilí pocit vlastní ceny. Tento aspekt hry byl často diskutován jako inovativní přístup k vyprávění, který zpochybňuje tradiční herní mechaniky.

Seriál díky svému mediálnímu formátu přináší jinou perspektivu vyprávění příběhu. Brutální novinky, jak je popsal Neil Druckmann, posilují téma koloběhu násilí. Tyto změny také slouží veteránským fanouškům, kteří sledují příběh Joela a Ellie více než dvanáct let od vydání první hry, a zajímají je, jak živá akce příběh předkládá. Druckmann pro EW sdělil: “Myslím, že je to součást zábavy pro lidi, kteří hru znají, aby viděli, jak jsme se s touto výzvou popasovali v seriálu. Mohu jen říci, že jsme tomu věnovali hodně myšlenek a zkoušeli různorodé přístupy.”

Nezáleží na tom, co bylo původně zamýšleno pro hru, ať už jde o násilný charakter lidí v postapokalyptickém světě, nebo necitelnost nakažených, vše bude jistě povyšovat příběh Joela a Ellie a motivovat diváky k tomu, aby každou týdenní epizodu druhé sezóny dychtivě očekávali. Tento přístup k adaptaci také ukazuje, jak může být médium televize využito k prohloubení a rozšíření příběhů, které byly původně vyprávěny v jiném formátu.

Jana LíčeníkováJana Líčeníková

Jana Líčeníková

Aktualizováno: 4. 2. 2025

Jmenuji se Jana Líčeníková a jsem nadšenec do filmů a seriálů. Moje vášeň pro kinematografii se zrodila už v dětství a postupně se rozvinula v hluboký zájem o všechny její aspekty. Mám široký přehled o hereckých osobnostech, jejich slavných i méně známých rolích a také mě baví objevovat zajímavosti, které jsou spojené s jednotlivými filmy. Filmový svět pro mě není jen koníček - je to neustálé objevování nových příběhů a zdroj inspirace, který mě nepřestává fascinovat.

Podobné články

Zobrazit další články
Timothée Chalamet šokuje proměnou pro Dunu 3

Timothée Chalamet šokuje proměnou pro Dunu 3

Herec Timothée Chalamet, nominovaný na Oscara a jeden z nejvyhledávanějších mužských herců v Hollywoodu, předvedl odvážnou proměnu pro svůj návrat v roli sci-fi ikony Paula Atreida ve třetím dílu s názvem Duna: Mesiáš. Chalamet se stal tváří známou po celém světě, a to díky svému umění volit neotřelé herecké výzvy v rámci své snahy o…

5 nezapomenutelných klasik Rychle a zběsile

5 nezapomenutelných klasik Rychle a zběsile

Série Rychle a zběsile — akce, která stojí za to Když někdo řekne, že série Rychle a zběsile je příliš přehnaná a rozpolcená na to, aby byla považována za velké umění, má do jisté míry pravdu. Ale to není důvod, proč bychom ji neměli mít rádi. Jak se ukázalo, tyto filmy mají své kouzlo právě…

Nejlepší gangsterky s Al Pacinem

Nejlepší gangsterky s Al Pacinem

Legendární Gangsterka Al Pacina Když se řekne gangsterské filmy, je těžké si představit někoho jiného než muže, který tento žánr pomohl formovat, Al Pacina. Zda hraje Michaela Corleoneho, Tonyho Montanu či Leftyho Ruggiera, Pacino v gangsterských filmech nejen hraje, on se v nich naprosto ztrácí. Svou kariéru začal na newyorské divadelní scéně, kde se školil…

Superman: Scéna po titulcích a co nás čeká

Superman: Scéna po titulcích a co nás čeká

Dc A Post-kreditové Scény: Co Očekávat Letošní léto přináší nový začátek pro DC vesmír s restartem Supermana pod taktovkou Jamese Gunna. Slibuje nejen znovuobjevení známého hrdiny, ale i položení základů pro širší filmovou řadu. Gunn, známý svým důrazem na kvalitu před kvantitou, se zároveň inspiruje moderními technikami komiksových filmů, což zahrnuje i milované post-kreditové scény.